Sintersneeuw

Weeronline voorspelde het, ik geloofde het niet. Of wilde het niet geloven, maar gisteravond kregen we spontaan een wit tapijtje cadeau.

Winter. Echt waar, natuurlijk wist ik het al wel, met al die kerstversieringen die ons door de strot gedrukt worden, maar stiekem wilde ik het toch niet geloven.

En toch is het weer hier. Stiekem ook wel weer mooi, hoewel die sneeuw natuurlijk ook wel even rondom m’n auto had kunnen vallen. En die wind, die is wel echt guur. Maar goed dat die Nederlands/Spaanse Sint hier niet komt, die had het echt te guur gevonden. En die Sint van hier die rijdt echt niet over de daken met paard en Pieten, die blijft gewoon lekker binnen zitten joh.

Ik denk dat ik Sints voorbeeld maar zoveel mogelijk ga proberen te volgen deze winter, tenslotte is die man niet voor niks zo oud geworden…

Over Babbel

Woonachtig in Centraal-Europa, halfweg twintiger jaren vriendin van vriendlief en moeder van zoonlief. Houd vooral van m'n mannetjes, musiceren en creatief bezig zijn. Houd niet van sporten. Of (creatieve) projecten afmaken. Opruimen en schoonmaken zijn ook niet favoriet...
Dit bericht werd geplaatst in Vanalles en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

